antrenor personal acasa

Antrenament la tine acasă

Comod, dar nu încât să-ţi neglijezi forma fizică. Rezultatele unui antrenament sunt date, într-o masură foarte mare, de voinţa ta de a te antrena şi nu de dotările sălii în care te antrenezi. îţi propun să transformăm un spaţiu din casa ta, într-o temporară sală de antrenament confortabilă şi foarte personală.

antrenament la sala

Antrenament la sală

Cu un antrenor personal, atent la tine în timpul exerciţiilor, vei fi uluit de lejeritatea cu care-ţi dobori limitele şi transformi efortul depus în rezultate. Cel mai important este să înveţi să te antrenezi în modul corect şi personificat nevoilor tale.

antrenament in aer liber

Antrenament în aer liber

Culorile şi miresmele naturii, lumina soarelui, freamătul copacilor, elanul norilor, ciripitul păsărilor, toate aceste mici detalii naturale vor ajuta la reglarea nivelurilor de dopamină şi serotonina din creier; micile detalii ale stării noastre de bine.

Cauti un antrenor personal?

De ce nu o antrenoare personala? Completeaza campurile necesare pe pagina de contact si-ti voi face o oferta de nerefuzat!

Contacteaza-ma!

Despre Mine

Despre mine

Cui mă adresez? M-am hotărât să deschid acest site pentru a mă adresa: tinerilor care urmăresc o carieră sportivă, care doresc să se pregătească pentru o facultate cu profil sportiv sau pur şi simplu vor să se menţină tineri şi
» Mai mult...

Citeşte tot articolul »

Pregătire examene de admitere

Pregătire sportivă examene de admitere

Fie că îți dorești să urmezi o academie de poliție, o facultate de educație fizică sau kinetoterapie există o serie de probe fizice ce trebuie să le promovezi înainte de susținerea  examenului propriu-zis de admitere.   Ce ai de făcut?
» Mai mult...

Citeşte tot articolul »

Articole Recente

Anul acesta se poartă Plank-ul!

Plank-ul (scândurica) este un exercițiu de tip izometric care presupune menținerea corpului în poziția de flotare pentru cât mai mult timp posibil. Este unul dintre cele mai eficiente exerciții în lupta cu grăsimea, în special cea de pe abdomen. Nu
» Mai mult

SALUTUL SOARELUI – Surya Namaskara

Este un exercițiu cu origini îndepărtate în practicile yoghine hinduse, practicat cu efecte maxim-benefice dimineața, chiar la răsăritul soarelui. Surya în traducere “soare” se referă la orientarea înspre soare care trebuie adoptată în timp ce executăm exercițiul pentru a beneficia
» Mai mult

Pull over – în vogă de peste 70 ani!

Flexibilizează și alungește coloana vertebrală  asigurând corpului o postură mai înaltă, dezvoltă cutia toracică mărind capacitatea respiratorie, crește mobilitatea umărului conducând la o aplitudine maximă a mișcării brațelor și nu în ultimul rând dezvoltă forța, în special forța pentru aruncări.
» Mai mult

Abdomene cu îngreunare

Exercițiu complex care lucrează extrem de bine mușchiul drept abdominal, psoasul mare, umeri și tricepsi,  folosit frecvent în programele de antrenament dedicate creșterii forței de aruncare.

Facebook

Antrenoare Personala - Daniela Militaru